De Nierstichting hielp Nederland nierschade vroegtijdig op te sporen met de ‘Niercheck’. Een urinetest voor thuis. Ruim 1.000.000 mensen vroegen de Niercheck aan. 60% van de volwassen Nederlanders was bekend met de campagne ‘Stop beginnende nierziekte’. En ook niet onbelangrijk: de opbrengst van de collecte was 7% hoger dan het jaar daarvoor en met 4.525.000 de hoogste collecteopbrengst in de geschiedenis van de Nierstichting.
Radio:
Radiocommercial Niercheck
Tag-on Niercheck
Nierstichting – Niercheck
Portfolio
-
Pink Ribbon – Tit-Shirt
-
Missing Children Europe – Facebook app
-
ERA Makelaars – Daklozen
-
SOS Kinderdorpen – Intercom
-
Kruidvat – Guerrilla
-
Baas Over Eigen Hoofd – Hoofddoekverbod
-
Bloso – Sportelen
-
Viyo – Kerst
-
Volkskrant/ADCN – Klimaat
-
Route Mobiel – Introductie
-
Nierstichting – Niercheck
-
EasyJet – Divers
-
De Telegraaf – Krant op Zondag